Depositum (1500 kr):
Dit depositum betales online ved tilmelding. Det bliver hævet fra dit kort med det samme, du godkender købet. Der kan betales med Dankort, Visa/Dankort, Visa Electron, Mastercard eller MobilePay. Et rdepositum er ikke-refunderbart, medmindre vi ikke kan godkende dig til rejsen.
Betaling af ophold (totalbeløb minus depositum)
- Du vil modtage en faktura for opholdet, som skal betales, senest 3 måneder inden du ankommer til destinationen. Såfremt du på et tidspunkt datoændre opholdet, vil du fortsat skulle betale 3 måneder forinden først planlagte afrejsedato.
- Hvis du fremsender din tilmelding under 3 måneder før ønsket ankomst, skal beløbet for dit ophold indbetales 7 dage efter tilmelding.
- Hvis du har booket flere destinationer, vil du modtage en faktura for det totale beløb, 3 måneder før ankomst på den første destination.
- Hvis du fremsender din tilmelding under 1 måned før ankomst til destinationen, så vil du blive bedt om at indbetale beløbet for dit ophold inden for 3 dage.
Du kan læse under den enkelte destination, hvad der er inkluderet og ekskluderet i prisen.
Fælles for alle destinationer er, at flybilletter, forsikring, visum, vaccinationer og lokale transporter til/fra arbejdet ikke er inkluderet, og derfor er du selv ansvarlig for betaling af de poster. Du vil naturligvis få vores hjælp og vejledning under vejs. Vi laver også meget gerne et tilbud på dine flybilletter og rejseforsikringer, hvis du ønsker det.
Hvis du har spørgsmål til vaccinationer, kan du spørge egen læge til råds, eller du kan kontakte De Danske Lægers Vaccinations Service;
Hjemmeside: www.sikkerrejse.dk
Telefonnummer: +45 77 99 77 99
Vi samarbejder med De Danske Lægers Vaccinations Service, og du modtager derfor 15% rabat på dine vaccinationer hos dem.
Vi forbeholder os retten til at have 14 dage til godkendelse, men ofte går der dog kortere tid (2-5 dage). Når du godkendes, modtager du en mail og et rejsebevis fra os, som indeholder alle de informationer, vi mener, er væsentlige for dig forinden afrejse. Herunder information omkring visum, kontaktpersoner, nødnumre, rabatkoder osv.
Nej! Så snart du har startet dit arbejde, kan du ikke få refunderet dine penge fra Save A Heart – By Committing Yours. Vi ønsker at løse problemerne, som de opstår, og vi mener ikke, at en refundering løser en eventuel problemstilling.
Vi forventer af vores frivillige, at de er fleksible og forstående over for, at vi arbejder med udviklingslande, hvor dagsordenen ikke altid er givet på forhånd. Der kan i meget sjældne tilfælde ske uforudsete ændringer, som er fuldstændig uden for vores hænder, men vi knokler altid en brav kamp for at imødekomme dine forventninger.
Hvis du undervejs betaler for nogle omkostninger, som du ikke mener, at du er berettiget til, så skal det oplyses til os omgående. Eventuelle omkostninger, som først oplyses til os efter hjemkomst, kan ikke refunderes. Hvis du er nødt til at aflyse opholdet af personlige årsager (dødsfald, ulykker, sygdom mv.) kan du forsøge at kontakte dit forsikringsselskab, hvis du ønsker erstatning for tabte rejsedage, hjemtransport mv.
Hvis du er nødt til at aflyse din tilmelding, kan du normalt ikke gøre det uden, at det medfører en økonomisk omkostning. Prisen for aflysning afhænger udelukkende af, hvor tidligt i forløbet vi bliver informeret;
-
Aflysning der forekommer 3 mdr. eller mere inden din planlagte ankomstdato: Det fulde beløb minus dit depositum (1500 kr.) vil blive refunderet.
-
Aflysning der forekommer imellem 2 og 3 måneder inden din planlagte ankomstdato: Dit depositum + 50% af opholdet vil ikke blive refunderet.
-
Aflysning der forekommer mindre end 2 måneder inden din planlagte ankomstdato: Ingen refundering.
Hvis du er nødsaget til at ændre datoerne for dit ophold forinden afrejse fra Danmark, kan det oftest lade sig gøre, men det koster et gebyr på 500 kr. Du vil modtage en faktura, når vi har bekræftet dine ændringer.
Bemærk: Vores afbestilligspolitik og herunder refundering, vil tage udgangspunkt i dine oprindelige datoer.
Et ønske om en datoændring skal være oplyst til os senest 14 dage forinden ankomst. Vi kan ikke altid garantere, at vi kan opfylde dine ønsker, men vi vil naturligvis meget gerne forsøge. Hvis flyselskabet tager et gebyr for din datoændring, skal du selv dække den omkostning. Vi kan oplyse gebyret til dig, når vi kender dine nye datoer.
Det er meget vigtigt, at du overholder den betalingsfrist, som bliver oplyst på den fremsendte faktura, så du ikke risikerer at få annulleret din tilmelding.
-
7 dage efter betalingsfristen: Du modtager en rykker pr. mail, hvori du opfordres til at indbetale øjeblikkeligt.
-
14 dage efter betalingsfristen: Din rejse annulleres (ophold og evt. fly) i vores system og dine indbetalinger til rejsen vil IKKE blive refunderet. Indbetalinger inkluderer depositum/registreringsgebyr, flybilletter og afbestillingsforsikringer.
Administrationsgebyr:
Ved udstedelse af et gavekort, er vi nødt til at fakturere et administrationsgebyr på 40 kr. Det dækker blandt andet din porto.
Hvad sker der, hvis jeg mister mit gavekort?
Et gavekort til Save A Heart - By Committing Yours er et ihændehaverbevis, hvilket betyder, at mister man det, kan det ikke erstattes. Samtidig er det altid den person, som er i besiddelse af gavekortet, der vil kunne indløse det. Dog vil vi som altid gerne yde en høj form for service, hvis der alligevel skulle være problemer med dit gavekort.
Hvor lang tid er mit gavekort gyldigt?
Gavekortet er gyldigt i 3 år fra udstedelsesdatoen.
Kan mit gavekort refunderes?
Et gavekort kan ikke refunderes. Hvis dit ophold annulleres, vil en eventuel tilbagebetaling blive udbetalt på et nyt gavekort.
Kan jeg sælge mit gavekort?
Et gavekort indeholder dit personlige navn, og det kan derfor ikke navneændres, videresælges eller videregives til andre.
Hvor kan mit gavekort benyttes?
Dit gavekort kan benyttes til betaling af vores ophold. Du skal blot fremsende en mail til os, og så hjælper vi med at få indløst dit gavekort. Vores mail; Info@saveaheart.dk.